jihad

klik sini

;

ads

klik sini

Pages

Followers

logo usuluddin kisdar

Photobucket

Ahad, 20 Disember 2009

Al-Kesah-Tiket Bas Ekspress habis




Nie citer seminggu yg lalu...waktu tu aku nk balik ke kuala lumpur....aku selalunya jarang beli tiket bas awal selalunya nak balik baru beli tapi kalau waktu perayaan memang selalunya kene la beli tiket awal...sebelum nie pernah gak x tiket tapi bas yg lain ader lagi tiket tapi lambat sikit...

Pada minggu lepas tiket bas ke KL yang ader cuma pukul 3.00 pagi...alamak esok plak nk koje kalau pukul 3.00 pagi kompem aku sampai KL kol 6.00 pg atau pukul 7.00 pg ....aku try pi kaunter ke kaunter makcik tu cakap cuma kol 3.00 pg je ader dik... nk ke KL...memang tiket habis....tapi macam mane aku terlihat ader satu kaunter die tulis destinasi ke KL kol 12.15 mlm...huh alhamdulillah nasib baik ader gak tiket bas....itu pun bas tu dari lumut ke medan gopeng sbb ambil org yg nk pi KL dan singgah sekejap aje ke pudu raya sbb bas tu nk pergi ke Melaka....

Bas tu pun bawa sampai ke KL dan sampai ke pudu kol 3.30 pagi..huh..huh...
memang letih sbb pas tu kene bawa motor plak...sampai umah kol 4.00 pagi tido jap pas tu kol 8.00pg pi koje sempat gak tido dlm bas gan umah...ha..ha...ha....ha...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails